قوانین و مقررات

گروه راشوین با ارائه ی خدمات اختصاصی و با کیفیت به همراه پشتیبانی آنلاین و تلفنی سعی در جلب رضایت صد در صدی مشتریان ارجمند دارد.لذا قبل از خرید هر نوع خدمت از طریق این وب سایت لازم است که مطالب زیر را با دقت بخوانید.

- اصطلاحات به کار رفته:

  1. لایسنس: لایسنس همان کد فعال سازی نرم افزار می باشد و برای هر شخص فرق میکند
  2. تیکت: تیکت بخشی در پنل کاربری می باشد که به منظور ارسال درخواست های پشتیبانی به بخش های مختلف از آن استفاده خواهد شد

- شرح قوانین

  1. فقط افراد بالای 18 سال مجاز به استفاده از وب سایت می باشند.
  2. تمامی نرم افزار های فروشی موجود در گروه راشوین به صورت اختصاصی می باشد و برای استفاده از آن می بایست لایسنس مربوط به آن محصول را خریداری کنید.
    1. استفاده ی غیر قانونی و بدون لایسنس از این نرم افزار ها مصداق رعایت نکردن کپی رایت(حق نشر) بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.
    2. تمامی نرم افزار ها دارای سیستم بروز رسانی می باشندو گروه راشوین متعهد است برای لایسنس های مدت دار، تا زمان پایان قرارداد (پایان مدت لایسنس)  و برای نرم افزار هایی که لایسنس دائمی دارند به مدت 6 ماه، بروز رسانی های مرتبط با آن سیستم را برای رفع مشکلات احتمالی و ارتقا کیفی سیستم ارائه کند.
    3. مدت لایسنس ها در نرم افزار های مختلف متفاوت می باشد.برخی مدت دار بوده و برخی دیگر دائمی می باشد..در لایسنس های مدت دار ..مشتری می بایست در پایان دوره ،جهت فعال ماندن نرم افزار، لایسنس آن را تمدید کند.
    4. هزینه ی تمدید لایسنس پس از پایان دوره برابر 70 درصد مبلغ دوره ی قبل خواهد بود مگر در موارد زیر:
    5. در دوره ی قبل مشتری از بن تخفیف استفاده کرده باشد.مثلا اگر شما در دوره ی قبل یک نرم افزار به ارزش 800,000 تومان را با 10 درصد تخفیف به ارزش 720,000 تومان خریده اید، در پایان دوره می بایست 70 درصد هزینه  را که 560,000 تومان می باشد پرداخت کنید.مگر اینکه مجددا بن تخفیف داشته باشید.
      1. در مواردی که آن محصول به طور کل و بر اساس تورم افزایش قیمت داشته است که در این مورد هزینه ی تمدید بر اساس قیمت جدید محاسبه میگردد.
  3. گروه راشوین از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 صبح الی 9 شب  از طریق تلفن و هر روز هفته به صورت 24 ساعته از طریق تیکت کار پشتیبانی را انجام خواهد داد.
  4. در مواردی که نیاز به تایید هویت مشتری باشد،وی میبایست مشکل خود را فقط از طریق تیکت به اطلاع برساند.
  5. در خدماتی که به صورت دوره ای پرداخت می شوند،مشتری موظف است اول هر دوره فاکتور صادر شده برای اون دوره را پرداخت کند.
    1. در صورت عدم پرداخت صورت حساب خدمت فوق لغو شده و وی میبایست مجددا اقدام به تمدید آن کند.
  6. پرداخت ها در سایت به صورت آنلاین و از طریق درگاه آنلاین بانکی صورت می پذیرد.لذا نیاز به انتقال وجه به هر طریقی و به هر حسابی نبوده و در صورت انتقال وجه به حساب غیر، مسئولیت انتقال به عهده ی شخص پرداخت کننده می باشد.


توجه داشته باشید که در صورت خرید هر یک از محصولات و یا خدمات ما، شما تایید میکنید که قوانین را خوانده اید و آن را قبول دارید.

شماره تماس: 28427574 021

از پشتیبانی 24 ساعته ما لذت ببرید